Sitter Hemma Hos Johanna :P


Hej nu sitter jag hemma hos johanna ! vi sitter på datorena och kollar lite finns inget att gör . när man är ut fryser den hära  förbanade vintern kommer snart :(

Men igår så jag på film med johanna , ida , mamma och pontus :s

BARNHEMMET .... den va inte kul att se på :/ Läskig
Mina dagar i veckan har vare bra. Undra vad man ska hör resten av denna dag ! david fyller år kommer massa folk och man ska äta tråta och fika bröd. Träffa carro och alla andra va skit länge sen man träffade carro , hon va hemma föra helgen men då va jag bort i flärke hos bea :(

Snart är det Jul , sen fyller man år . 02/09-10 . då blir man 14 :)) tiden går så fort nu för tiden .

Det har inte vare någon sommar i år, det har bara regnat och vare tört,
Men hur mår alla  ? jag mår toppen bra

Kramar/Emma :D <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0