*Min helg* Brölopp ! Dop ! Lyksele ! Pappa !

♦ Hej ! Nu va det länge sen jag skrev här : ( ! .Men nu ska ni få höra hur min helg har gått till ! :D ♦

Först när jag kom till pappa så for vi till jonny och annika ! :D vi va där ett tag sen for vi hem för va va tvungen att byta om till fin kläder ! FÖR då skulle vi på brölopp ! :P Och Dom som gifte sig Heter Fredrik och Lotta  :) !  sen då for vi hem till  dom ! *Jippi* Det va kul jag va med casper ! :D Min bästa kompis hemma hos pappa ! Sen då skulle vi fara till stan för att  vi skulle till sandra ´! :) vi sovde där ! vi  kliva upp tidigt för vi skulle till Lyksele ^^ Vi gick  på Djurparken där ! :D  Och det va en kille på 1 och ett halft år som döptes med ! Elliot ! :D <333


Jag har gjort mycket i helgen Lyksele,Brölopp och Pappa !" :D

Ska lägga ut en bild på dom ! Hela Deras familj  Lite konstig bild på casper men ! han med gråa koftan ! ;D

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Äh ja? vadåra?

2009-06-22 @ 14:07:54
URL: http://onormalaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0