:) , :( Inte fin bild men !

Hej ! Nu va det assss länge sen ju :P

Nu ska jag berätta min Helg :D  På fredagen Gjorde vi inte så mycket ! :s
Men på Lördagen For jag till en kompis som heter isabelle ! Hon hade Fest Eller vad man ska säga :p Det var roligt :D Såg på film och cykla HEm till gideå från rullnäs ! :D inte så långt men !


Söndag ! Vakna man hakv 12 :p Gick in på toan ! sen åt frukost  :p Prata lite sen gick man och Klädde på sig . Sen efter gick vi ut och satt oss på balkongen och  Prata lite ! :p Sen fick man lova att säga ! HEJ DÅ till issa och ge henne en kram ! Sen fara hem med Lelles mamma runt kl 12.30

Jaa så va min helg kul som fan !  men ! Mon måndag va inte så bra ! :( Stuka eller Vrika Foten♥Ful bild men men

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0