Hej !

Hej idag har man bada och vare med vänner ! :P och sett på tv.n :D

Imorogn ska jag till salusand med Johanna <3 Kul ska det bli ! :P
Sen på Torsdag då ska hon följa med mig till Morfar ! hon kanske måste sova hos mig för mamma vet inte när vi kommer hem ! :D

SÅ här sa jag till johanna ! :D Det är kul som tusan mamma kom med ! :D <3

- Jag ! då få inte du bli rädd för morfar och Göma dig bakom min rygg

- Johanna ! Nej då Han kan inte va faligare än maria ( på skämt alltså )

- Mamma Maria ! Nej då det är han inte ! Eller nja jag vet inte om han är det eller inte ! :D

- Johanna ! Hahahahah !

- Emma ! Han är inte falig han är jätte snäll :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0